.
اطلاعات کاربری
درباره ما
دوستان
خبرنامه
آخرین مطالب
لینکستان
نظر سنجی
دیگر موارد
آمار وب سایت

 

از آنجایی که امروزه ارتباط اینترنتی بسیار رایج شده است افراد زیادی از مسنجرها برای برقراری ارتباطات نوشتاری، صوتی و یا ویدیویی استفاده می کنند. ooVoo نیز در واقع نوعی مسنجر است که به وسیله آن قادر به برقراری ویدئو چت (ارسال پغام های تصویری)، تماس های تلفنی و یا گفتگوهای متنی خواهید بود. در واقع این برنامه یک مسنجر حرفه ای مانند یاهو مسنجر یا اسکایپ است که تمرکز اصلی آن بر روی ویدئو چت و تماس های تلفنی است. یکی از ویژگی های قابل ذکر این مسنجر که بسیار مفید نیز می باشد، امکان برقراری کنفراس صوتی تصویری بین کاربر مختلف است که ممکن است هرکدام در نقطه متفاوتی از جهان باشند، علاوه بر این هریک از افراد آنلاین حاضر در کنفرانس می توانند فایلی را به اشتراک گذاشته تا بقیه نیز از آن استفاده نمایند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار ارتباطات , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , دانلود نرم افزار چت , دانلود مسنجر , مسنجر اووو , OoVoO , دانلود نرم افزار اینترنت ,
:: بازدید از این مطلب : 2163
|
امتیاز مطلب : 41
|
تعداد امتیازدهندگان : 13
|
مجموع امتیاز : 13

 

آیا شما هم از کسانی هستید که ستون طالع روزانه خود را در روزنامه ها دنبال می کنید، و احساس می کنید گاهی اوقات نوشته های آن درست از آب در می آید؟
هر چند اتفاق نظر در مورد زادگاه اصلی فال و جادو وجود ندارد اما تاریخچه فال به مردم منشعب از اقوام آریایی باز می‌گردد. برخی محققین و کارشناسان زبان‌شناسی هم ریشه عبارت«مجیک» یا همان جادو را عبارت«مغ» می‌دانند. به هر ترتیب آنچه مسلم است تاریخ جادوگری و فالگیری به شرق باز می‌گردد.
از دوره‌های پیشین جادو به صورت علومی تنظیم شده مانند اسطرلاب و نجوم (آسترولوژی که غیر از آسترنومی به معنای ستاره‌شناسی است)، علم اعداد (Numerologie) علم حروف و نقاط، علم اسماء، جفر، رمل، سیمیا، حساب جمل، کف‌بینی (Chyromanice) و چهره‌شناسی (فیزیونومی)، تفال، تطیر، تعبیر خواب و علم طلسمات و ... در واقع علم محسوب می‌شدند. به کار بردن اوراد و اذکار، ترسیم اشکال و تصاویرغریب، به کار گیری ادویه‌های مختلف و اشیاء گوناگون، دست زدن به نیایش‌ها و رقص‌ها، توسل به بانگ‌های مختلف انسان‌ها و یا افزارها و ... هم وسایل کار جادوگران و فالگیران به شمار می‌رفتند.
کاهنان مصری و بابلی، مغان ایرانی، شمنان مغولی، مرغزان تبت، جوکان هندی، جادوگران سرخ پوست و سیاه پوست و ... و امروزه طرفداران سپریتیسم و علوم ازوتریک که سعی دارند جادوگری را با رنگ و لعابی علمی احیا کنند. همگی منجیان خرافات هستند که سرتاسر دنیا را پوشش دادند و می‌دهند.



:: موضوعات مرتبط: دانلود نرم افزار , نرم افزار جالب , نرم افزار کاربردی , ,
:: برچسب‌ها: دانلود , دانلود نرم افزار , نرم افزار کاربردی , نرم افزار جالب , نرم افزار طالع بینی , طالع بینی روزانه ,
:: بازدید از این مطلب : 4399
|
امتیاز مطلب : 43
|
تعداد امتیازدهندگان : 11
|
مجموع امتیاز : 11
موضوعات
صفحات
نویسندگان
آرشیو مطالب
مطالب تصادفی
مطالب پربازدید
تبادل لینک هوشمند
پشتیبانی